电视剧频道

《玩嘢王》大结局 李思捷反被整蛊

2013年6月9日 电视剧频道(68) 0

李思捷主持的TVB整蛊节目《玩嘢王》,今晚播映最后一集,还于商场进行直播,吸引4百观众参与,而陈雅伦、薛家燕、郭晋安、马赛、朱慧敏和陈庭欣等也有出席。现场准备了鲍鱼供艺人享用,但咬一口方知被整蛊,原来被指是价值6万元的鲍鱼,是以巧克力仿制的,让众艺人不停大笑,而李思捷则笑指原意只想让众人甜蜜一番。李思捷表示现在工作忙碌,若节目添食再拍或要转换形式。

穿上红黑背心裙的陈雅伦,肩带不时滑下十分性感。对于被潘美辰指曾借钱给她没还,问及相关问题,陈雅伦多次回答“无聊、荒谬、不是事实不回应”,她指正常人都懂得分辨这事,不想被别人拿她作宣传,并谓自己向来努力工作,也并非小妹妹一名,是成熟女人,问题是要解决,并不是弄出是非。其后,陈雅伦还拉开话题,指宁跟李思捷传绯闻,并笑指李思捷让女友王宝宝去探班,也不叫她探班而吃醋,并寄语给弟妇,指弟弟李思捷是管不到。

直播活动至尾段,司仪黎芷珊和林盛斌联同多位被整蛊的艺人到台上,一起作反整蛊,并把多张心形贴纸贴满李思捷全身,最后还骗他钟嘉欣特别返港支持节目,其实是安排一名胖女,化上浓妆与李思捷亲嘴。当李思捷见到如此景况,也欣然接受,亲吻逾10秒后,还高呼很久前已想吻这位胖女,并以此作直播完结。

《玩嘢王》第7集:压轴一战

《玩嘢王》今晚最后一集,无线邀请被玩过嘅艺人,好似薛家燕、马赛及王君馨等在喺荃湾愉景新城跟观众睇直播。节目一开始,玩人玩到出晒位嘅李思捷,话用咗6万蚊买鲍鱼宴请曾被整蛊嘅嘉宾食,点知原来思捷去到最后一集都要玩到尽,只鲍鱼竟然系用朱古力整嘅假货,食到喺现场嘅家燕姐同郭晋安叫救命!

话就话最后一集系直播,其实只系一众艺人同观众坐喺现场睇一早录影好嘅节目,今次嘅受害者先有金刚,话说一早set好咗关系图,有份玩金刚嘅陈雅伦、饰演总理夫人嘅著名舞台剧演员伍洁茵,扮晒嘢唔啱key,要金刚做磨心,伍洁茵同金刚排舞嘅时候又对佢嫌呢样嫌??样,搞到金刚面都黑埋,之后陈雅伦同金刚跳嘅时候仲一嘢锡落去金刚条颈度,伍洁茵又扮晒睇唔过眼,同陈雅伦嘈,金刚真系顶唔顺,不过金刚都好专业话点都会做埋落去,到最后知道系俾人整蛊,佢都承认自己啲嬲,不过因为系女人,所以忍让?。

其赛自从有指《玩嘢王》玩得太尽之后,节目收俭唔少,不过同一时间亦变到冇咩新意,所以去到最后一集,明显系想吸引观众,就走去玩阿姐级人物—-家燕姐!仲叫埋小仪帮手,扮晒邀请家燕姐做饮食节目,叫佢去五星级酒店食“好嘢”,李思捷扮做法国大厨,煮“佳肴”俾家燕叹,难食到痹嘅嘢,但节目录紧影,家燕要大赞“Good Taste!”导演嗌cut之后,佢即刻吐出嚟兼漱口!

不过,老老实实,今集嘅“剧情”就更加令人意料之内,观众只系睇吓各艺人可以有几好戏咁啦。

思捷阿梦现场激咀5秒 陈雅伦全程跌膊

原来最后一集嘅《玩嘢王》,好睇嘅嘢全部发生喺做Live嘅荃湾!当整蛊家燕姐嘅Final Mission节目完结,睇埋李思捷点样金盘洗手之后,一众参与过《玩嘢王》嘅艺员就喺愉景新城台上同现场观众嚟番个告别式,除咗俾各集被玩嘉宾分享吓感受之外,梗系要对思捷嚟个大报复啦!

有份喺现场嘅观众可以睇住玩人就玩得多嘅思捷俾人全身贴贴纸,仲呃佢话嘉欣BB专登返港同思捷庆功,点知原来系以“梦之吻”成名嘅阿梦同思捷赠庆,仲要同佢激咀5秒!今次真系乜仇都报晒啦…

为今次《玩嘢王》专成回归TVB嘅陈雅伦都唔惹少,佢著嘅红黑间裙全程跌膊,真系接近50岁都性感依然,仲同思捷讲:“绯闻男友,我好爱你”,仲要揽揽,完全当其他人透明!

喺后台倏访问嘅时候,陈雅伦又搞笑咁话好想同思捷传绯闻,仲作状发娇嗔呷思捷女友春卷王宝宝干醋。有报道指陈雅伦被潘美辰力数欠债,思捷就力撑:“只信一半。”陈雅伦则否认:“无聊、荒谬,唔系事实唔答,我唔想人哋攞我宣传!”咁妳就同李思捷一齐宣传咪得囉。

最近更新

发表

香港娱乐网欢迎您加入讨论,请发表您的看法并分享您的观点。