娱乐频道

《神探高伦布》重口味 祥仔露点 马赛陪浴

2013年4月20日 娱乐频道(43) 0

祥仔露点 马赛陪浴

金牌监制李添胜操刀慨无线剧《神探高伦布》,唔经唔觉都播咗三分一,唔少网民大弹套剧沉闷兼重口味,但正如添哥话斋,剧情会越嚟越好睇。下个礼拜剧情讲到中咗枪慨黎耀祥醒番,不过佢已经唔记得咗高伦布慨身份,变番戆直慨高大喜,仲忘记咗马赛。但系马赛唔单止冇放弃呢段感情,仲搬埋去祥仔屋企一齐住,照顾起居饮食又帮佢冲凉,贵为视帝慨祥仔仲慷慨露两点?。

而注射咗高伦布脑细胞慨敖嘉年亦醒番,不过变咗另一个高智商、冷酷无情慨高伦布,经常欺压祥仔,仲威逼祥仔喺屎坑帮佢执戒指,见祥仔搞到周身屎,认真重口味。唐诗咏则继续同马赛斗过你死我活,仲卷入咗一宗谋杀案,马赛追查之下发现一个重大秘密。

image

电视图片:马赛对失咗忆慨黎耀祥不离不弃咁照顾,仲第一次帮男人冲凉?!

image

电视图片:做番高大喜慨祥仔,俾敖嘉年威迫之下走到屎坑执戒指,认真重口味。

image

电视图片:(左起)萧正楠、祥仔同马赛呢段三角关系认真微妙,嗒落有味。

自荐拍AV

另外,好多人话睇唔明《神》剧,噚日一班演员喺观塘出席宣传嗰阵,祥仔话:“成日话我哋冇新意,啲剧桥段太简单同老套,复杂少少又话唔明,做演员同电视都好难做,捉曱甴又话我AV眼,咁讲我咪可以拍AV去日本进军艺能界,拍套咸湿捉曱甴。”

image


《神探高伦布》一班演员噚日去咗观塘做宣传。

主角下场

《神探高伦布》首周平均收视只得26点,不少网友插闷剧一场。不过剧情尾段,四个主角下场唔系死就做植物人,啱晒钟意睇煽情戏的师奶观众,希望能够挽回收视。

唐诗咏惨死

本身是杀人犯的唐诗咏,遭敖嘉年擒获,被判缳首死刑。

敖嘉年奸唐诗咏

敖嘉年与黎耀祥因中枪同时变植物人,祥仔的脑细胞转移了给敖嘉年,令他同时拥有祥仔的性格及高智商。而唐诗咏的女儿(由唐分饰)返港向敖嘉年报杀母之仇。岂料被识穿,敖还强奸了她。

黎耀祥抢马赛赢萧正楠

马赛知道被祥仔欺骗感情后,一度投向萧正楠怀抱,但其间她被敖嘉年害到昏迷,苏醒后她决定重投祥仔身边。

最近更新

发表

香港娱乐网欢迎您加入讨论,请发表您的看法并分享您的观点。